Όπως γουστάρεις εσύ θα ζήσεις.

Ποτέ μου δεν κατάλαβα σε τι χρησιμεύει το μη, όχι , δεν πρέπει, μη το κάνεις όταν προστάζουμε κάποιον να μη τολμήσει τι;
Αυτό που δεν θες εσύ; Αυτό που εσύ θεωρείς ''κακό'';
Και τι λόγος σου πέφτει εσένα αν ο άλλος θέλει να τα κάνει όλα πουτάνα στη ζωή του;
Ναι, θέλουμε να ακούμε μια φιλική γνώμη, μια άποψη ίσως για κάποιο θέμα που μας απασχολεί.
Δεν χρειαζόμαστε δασκάλους όμως, μη τα μπερδεύεις.
Από όλα αυτά που σου λένε, κράτα όποια σε ενδιαφέρουν και τα υπόλοιπα πέταξε τα.
Πως μπορείς να σταματάς το βήμα σου επειδή κάποιος άλλος είπε όχι;
Εκείνος θα συνεχίσει κανονικά τη ζωούλα του και ευχαριστημένος  για τη συμβουλή που σου έδωσε σαν σωστή.
Ναι, σωστή για εκείνον ίσως είναι.
Για εσένα;

-Μη το κάνεις παιδί μου, σκέψου το. 

-Μαμά, όσα έκανα μόνη μου δεν τα μετάνιωσα στιγμή. 
-Μα θα πληγωθείς.
-Kι αν όχι; 
-Κι αν όχι, τι;
-Κι αν δεν πληγωθώ; Aκόμα και αυτό να γίνει θα μου γίνει μάθημα. 
-Εσύ ξέρεις, σου έχω εμπιστοσύνη.
-Αν μου είχες μαμά, δεν θα μου έλεγες μη. 

Και κάπως έτσι, έρχεται πάλι στο παρασκήνιο  το δικό σου θέλω.

Φίλε μου, στη τελική αν θα πέσεις με τα δικά σου χέρια θα στηριχτείς για να σηκωθείς.
Που κολλάς;
Τόλμα ρε για να μην έχεις απωθημένα στη ζωή.
Είναι μικρή, προσπάθησε να τη ζήσεις όσο καλύτερα μπορείς.
Όπως γουστάρεις εσύ.


Σχόλια