Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο.



Και φαντάζει απίθανο έναν άνθρωπο που γνωρίζεις τόσο λίγο να έχει τον μεγαλύτερο έλεγχο στη ζωή σου, κι όμως.. Είναι τόσο απίθανο;
Όχι, φυσικά και δεν είναι γιατί του επίτρεψες να έχει αυτό το ρόλο σε εσένα. 
Έδωσες τον εαυτό σου, το εγώ σου και τη πιο καλή εκδοχή του εαυτού σου  στα πρώτα λεπτά της γνωριμίας σας και αυτό είχε το αποτέλεσμα που τώρα σε προβληματίζει.
Γιατί σε προβληματίζει όμως; 
Δεν είσαι ευτυχισμένη; Φοβάσαι; Ποιόν; Μήπως εσένα; 
Τον έβαλες στη ζωή σου, του έδωσες χρόνο να σε γνωρίσει και εκείνος το μόνο που έκανε είναι να σε ερωτευτεί. Εσύ δεν ένιωσες το ίδιο; 
Το ένιωσες, είμαι σίγουρη απλά δεν ξέρεις ότι οι μεγαλύτεροι έρωτες αρχίζουν με αυτή τη φράση
<< Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο, εσένα που αγαπώ τόσο πολύ>> και προβληματίζεσαι. 
Κάτι θα ήξεραν εκείνοι που τη πρωτοείπαν, κάτι θα ένιωσαν, πίστεψε με.
Εγώ ξέρω τι ένιωσα, αυτό τον κόμπο στο στομάχι, όχι μια πεταλούδα ολόκληρη τη κοιλάδα με τις πεταλούδες της Ρόδου.
 Από το πρώτο λεπτό που μου τα βλέμματα μας διασταυρώθηκαν ήξερα ότι όλο αυτό μέσα μου ή θα γίνει ένας μεγάλος έρωτας, ένα μεγάλο απωθημένο ή ο μεγαλύτερος μου προβληματισμός. 
 Εν τέλη έγινες μια καθημερινότητα, κατέλαβες το μεγαλύτερο μέρος του εγκεφάλου μου και είπες : θα μείνω εδώ...
Όχι αγάπη μου, δεν κατάλαβες καλά  μετά από όλο αυτό το χάος στη ψυχή μου που προκάλεσες με τον ερχομό σου, δεν θα σε άφηνα να φύγεις. 
Και κάπως έτσι συνήθως καταλήγουν οι πιο αναπάντεχοι έρωτες, οι απίθανοι, οι τυχαίοι και οι καθόλου προβλέψιμοι. 
Έτσι κι αλλιώς αν δεν τον ζήσεις δεν ξέρεις πως μπορεί να νιώσεις ή αν είσαι έτοιμος για αυτό. 
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι απλό, βγές έξω και δες μέσα από τα μάτια όλων των τυχαίων ανθρώπων που θα συναντήσεις εκεί έξω. 
Δες προσεκτικά το βλέμμα τους, ίσως μέσα στο πλήθος κρύβεται το επόμενο relation status σου!

Αποτέλεσμα εικόνας για strange people tumblr


Σχόλια