Χωρίς εσένα, δεν πάω πουθενά μωρό μου.

-Και τώρα που ήρθε το βράδυ και δεν σου λείπει τίποτα, πως νιώθεις;

-Νιώθω σίγουρη, δυνατή αλλά και φοβισμένη.

-Μα γιατί φοβάσαι; Ποιόν; Αφού σε κρατάω σφιχτά..

-Αγκάλιασε με πιο σφιχτά. Μου έλειψες!

-Τι λες;  Πώς γίνεται σου έλειψα,αφού  συνέχεια μαζί είμαστε.

-Μπορώ να σε χορτάσω λες; Μπορώ να νιώσει πλήρης;

-Δεν μπορείς;

-Ε! Όχι βέβαια, δεν μπορώ να αρκεστώ σε αυτό που μου δίνεις, θέλω κι άλλο, κι άλλο όσο πιο πολύ μπορείς να δώσεις! Θέλω κάθε μέρα να με αγαπάς όλο και πιο πολύ. Θέλω να κάνεις έρωτα μαζί μου σαν να είναι η πρώτη μας φορά και να με αγκαλιάζεις  σαν να είναι η τελευταία μας !

 Μπορείς;

-Τι ρωτάς; Φυσικά και μπορώ!

-Κράτα με, φίλα με, αγκάλιασε με, ένωσε την παλάμη σου με την δικιά μου, περπάτα στα βήματα μου, άκου τον χτύπο της καρδιάς μου το βράδυ που κοιμόμαστε, νιώσε την ανάσα μου να ζεσταίνει το πρόσωπο σου και θα σου ορκιστώ πως θα σε αγαπώ πάντα! 

Για πάντα!

                                                    -Σε έχω ανάγκη. Μείνε..
                                      -Χωρίς εσένα δεν πάω πουθενά μωρό μου!



Σχόλια