Ο ένας, ο μοναδικός.

Και μέσα σε όλο το πλήθος εγώ μπορώ και ξεχωρίζω ΕΣΕΝΑ..

Εσένα που αγάπησα από την πρώτη στιγμή που σε είδα, εσένα που αγάπησα και σε έβαλα πάνω από όλους και από όλα.. Εσένα που αγαπώ, που θα αγαπώ πάντα!
Γιατί είσαι αυτός ο κάποιος, αυτό το κάτι διαφορετικό..

-Μα γιατί μέσα σε τόσο κόσμο επέλεξες εμένα;

-Το ρωτάς; Τόση ώρα σου εξηγώ. Είσαι διαφορετικός... Είσαι δικός μου!
-Και αν υπάρξει κάποιος άλλος στην ζωή σου και με αφήσεις; Αν γυρίσεις στο παρελθόν σου ή προχωρήσεις στο μέλλον σου; Εγώ; Που θα είμαι εγώ;

-Εσύ  θα είσαι πάντα, τα πάντα!  Ξέρεις, έρωτeς φεύγουν και έρχονται ξανά και ξανά στις ζωές μας Έτσι είναι το σωστό!

-Και τότε εσύ γιατί δεν κάνεις το σωστό και επιλέγεις να μείνεις μαζί μου, δίχως να γνωρίσεις άλλους έρωτες;

-Είναι πολύ απλό να το σκεφτεί το μυαλουδάκι σου..

Εσύ είσαι ΟΛΟΙ οι έρωτες μου μαζι!

-Μ'αγαπάς πολύ έ;

                                     -Το ρωτάς ρε χαζέ, φυσικά και σε αγαπάω!


Σχόλια