Η οικογένεια μου.

Έμαθα από μικρή να ξεχωρίζω ανθρώπους και καταστάσεις. Συναισθήματα μίσους ή λατρείας.

Από μικρή στερήθηκα ανθρώπους που ίσως αν τώρα ήταν εδώ μου έδειχναν κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό!

Τώρα που μεγάλωσα, έμαθα να μην λέω Σ'αγαπώ σε αυτούς που δεν ξέρουν καν τι πάει να πει αυτή η φράση!

Έμαθα να απαντάω σε όσους πριν χρόνια μου μίλαγαν σαν να είμαι υποχείριο τους.
Έμαθα να έχω αξιοπρέπεια, να σέβομαι τον εαυτό μου και να βάζω πιο πάνω τα θέλω μου από τα πρέπει κάποιων.

Έμαθα να ξεχωρίσω το ασπρόμαυρο από το μαυρόασπρο!

Η μαμά μου, μου έμαθε να είμαι δυνατή σε κάθε σκαμπανεύασμα της ζωής και να μην δίνω αγάπη και εμπιστοσύνη σε όποιους νομίζουν πως θα με κοροιδέψουν!

Ο μπαμπάς μου, μου έμαθε να είμαι γλυκιά σαν κοριτσάκι μα όταν χρειαστεί να γίνω σκληρή σαν πέτρα και να τους κατατροπώσω!

Οι αδελφές μου, μου έμαθαν να αγαπάω πραγματικά και να είμαι χαρούμενη με μια απλή αγκαλιά και ένα χαμογελαστό απλό ''καλημέρα''.

Ο παππούς μου ο Στάθης, μου έμαθε να δίνομαι ολοκληρωτικά σε κάτι, να πιστεύω στον ευατό μου και να αγαπάω ολοκληρωτικά!

Η γιαγιά μου η ''μικρούλα'', μου έμαθε να μην τιμωρώ κανέναν γιατί όλοι κάνουμε λάθοι, αν όμως με πληγώσουν θα τους πληγώσει η ζωή.

Γενικότερα η οικογένεια μου, μου έμαθε τόσα όσα είναι αρκετά για να μεγαλώσω αξιοπρεπώς και με ψηλά το κεφάλι μου!

                                               Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους.

Σχόλια