'Ενα αντίο για πάντα!

-Και έχεις μέρες να φανείς, που είσαι;

-Δεν μπορώ να έρθω ξανά κοντά σας.

-Γιατί;

-Γιατί είμαι κάπου που μόνο εγώ μπορώ να σας βλέπω!

-Και που είναι αυτό το 'κάπου';

-Εκεί μακρυά, στον ουρανό, στα αστέρια, στη βροχή κάπου μόνος μου.. Είμαι καλά εδώ όμως!

Πώς μπορείς να το λες αυτόl Πως μπορείς να είσαι μόνος σου και καλά; Πάντα φοβόσουν την μοναξιά!

-Θα καταλάβεις με τον καιρό, θα με καταλάβεις!

-Πέρασε αρκετός καιρός όμως είναι δύσκολο χωρίς εσένα .
Γύρνα, έστω για λίγο.. Σε παρακαλώ!

-Σταμάτα, σου είπα δεν μπορώ να γυρίσω, έφυγα για πάντα! Ο χρόνος θα γίνει ο καλύτερος γιατρός. Σταμάτα είπα, μην κλαίς, πάει τώρα έγινε.

-Δεν πέρασε, δεν μπορεί να περάσει. Πονάω ακούς; Πονάω!

-Και εγώ πονάω που δεν είμαι κοντά σας, πρέπει όμως να δείξετε δύναμη. Πρώτα για εσάς και μετά για εμένα!

...

-Γιατί σηκώθηκες; Που πάς; Πάλι φεύγεις; Γιατί;

-Πρέπει, σου είπα, θα ξαναέρθω αλλά ώς τότε να είσαι καλά για να είμαι και εγώ!

-Μα...

-Δεν υπάρχει μα, φεύγω, έχω αργήσει!

Με περιμένουν. Θα ξαναέρθω!

Αλήθεια, θα έρθω πάλι να σας δώ!

Το ταξίδι μου είναι μεγάλο, αλλά θα έρθω!

Στο υπόσχομαι!
        
         Για τον παππού μου, τον έρωτα της ζωής μου που έφυγε απο την ζωή στις 15-06-2012 και δεν θα ξεχάσουμε ποτέ! Σ'αγαπώ λεβέντη μου!)

Σχόλια