Τα μάτια σου, περιμένω.

Και φαντάζει αδύνατο να λες καλημέρα χωρίς να βλέπεις εκείνα τα μάτια.
Ξέρεις, εκείνα τα μάτια που χρειάζεσαι για να ξεκινήσει η μέρα σου όμορφα, με νόημα.
Αλλά προσπαθείς να συμβιβαστείς στο ασυμβίβαστο.
Να συμφιλιωθείς με το χρόνο και να κάνεις υπομονή, με προσμονή να περιμένεις το δικό του καλημέρα σε έναν κόσμο δίχως φως.
Μόνο όταν έρθει εκείνος, θα φωτίσει όλη η γη. Θα λάμψουν τα πάντα γύρω σου.
Θα είναι η πιο όμορφη μέρα..
Ως τότε απλά περιμένεις.
Θα κουραστείς, θα βαρεθείς,  θα νιώσεις μισή.
Αλλά Θεέ μου, πόσο πολύ αξίζει να περιμένω για να έρθει το φως στη ζωή μου.
-Θα περιμένεις; μου είπες.
-Θα περιμένω. σου ειπα.
-Κι αν βαρεθείς;  Κι αν κουραστείς; Κι αν ξενερώσεις;
-Μ'αρέσει να προσπαθώ κι να ελπίζω.   Κουράστηκα να  αναλώνομαι με αδιάφορους ανθρώπους μέχρι να έρθεις
 Μου αρέσουν τα δύσκολα, τα ''όχι'' τα ''δεν πρέπει'' για αυτό σε διεκδικώ.
-Θα σου περάσει, κάποια στιγμή θα δεις πως δεν αξίζει να προσπαθείς για εμένα.
-Μα, αν δεν άξιζε δεν θα είχα επιμείνει τόσο.
Τα μάτια σου περιμένω, να φωτίσουν όλη μου τη ζωή.


Σχόλια