Φοβήθηκες να κάνεις ένα βήμα, μα εγώ έκανα τόσα.

Κι αν το πολύ που σου έδωσα σου φάνηκε υπερβολή, πες της να σου δώσει λιγότερο.
Βλέπεις μάτια μου, εγώ γεννήθηκα για να δίνω.
Για να δίνω πιο πολύ από όσο θα πάρω πίσω, πιο πολύ από όσο αντέχω, πιο πολύ από όσο αντέχεις.
Θέλησα να σου δώσω το εγώ μου, τον εαυτό μου... Εμένα.
Να με ''πουλήσω'' αν θες, σε εσένα για να κερδίσω εσένα.
Να κερδίσω χρόνο, αγάπη, αγκαλιές, καλοκαιρινά βράδια.. μαζί σου.
Να κερδίσω όλα αυτά που εσύ είχες ήδη κατακτήσει με το πρώτο σου βλέμμα.
Αυτά που κέρδισες χωρίς να πεις ούτε κουβέντα.
Και στη τελική, δεν χρειάζονται οι κουβέντες όταν μάτια μιλούν.
Εκείνα τα μάτια που αγάπησα, εκείνα τα μάτια που πίστεψα.
Τα δικά σου υπέροχα μάτια.
Για 'σένα φύλαξα τον καλύτερο μου εαυτό και εσύ απλά φοβήθηκες.
Φοβήθηκες να τολμήσεις, να προσπαθήσεις.
Εγώ πιστεύω ότι φοβήθηκες να διαχειριστείς μια τόσο δυνατή αγάπη.
Την δική μου, αληθινή και δυνατή αγάπη.
Φοβήθηκες να κάνεις ένα βήμα, μα εγώ έκανα τόσα για να έρθω κοντά σου.
Αυτή η διαφορά μας.
Τώρα δώσε σε εκείνη τα βασικά και μην φοβάσαι, εκείνη δεν θα σε αγαπήσει τόσο για να μη ξέρεις πως να το διαχειριστείς.

Κι αν εκείνη μάτια μου, δεν σου δώσει ότι θα σου έδινα εγώ.
Τα έχω φυλάξει όλα και σε περιμένω...




Σχόλια